Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Згідно з законом України "Про захист прав споживача", де сказано, що якщо споживач виявив значні недоліки в товарі, які могли виникнути тільки з причини виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей. Явні недоліки, спираючись на Закон України, можуть вважатися недоліками, через які товар не представляється можливим використання за призначенням. Спираючись на Закон України « Про захист прав споживача» і ст.9 покупець може протягом двох тижнів обміняти товар на саме такий при дотриманні таких умов: - З моменту покупки пройшло не більше 14 днів; - товар не використовувався; - зберігається товарний вигляд, його споживчі властивості, всі ярлики і т. д.; - Зберігся товарний чек про оплату; - товар не входить до переліку товарів, які не підлягають обміну. Повернути товар відповідної якості і забрати гроші можна, якщо дотримуватися всіх вищезазначених умов і такого товару немає в продажу. Товари особистої гігієни (вклади від поту, багаторазові прокладки, менструальні чаші, камені та банки для масажу і ст.) обміну й повернення не підлягає. Тому обов’язково перевіряйте посилку на відділення пошти, і, якщо виникнуть питання, зв’яжіться з менеджером.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.