Продавець FesShop розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2208 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 23.06).

+380 (99) 624-19-87
+380 (98) 093-38-37
Товари для жінок, для дому

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Для повернення коштів необхідно заповнити Заяву на повернення (де будуть вказані товари, які повертаються, номер картки та дані покупця) Відповідно до закону України "Про захист прав споживача", де сказано, що якщо споживач виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути лише через виробник, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей. Явними недоліками, спираючись на Закон України, можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням. Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може протягом двох тижнів обміняти товар на такий при дотриманні наступних умов: - з моменту покупки пройшло не більше 14 днів; - товар не використовувався; - Збережені товарний вид товару, його споживчі властивості, всі ярлики і т.д. буд.; - Зберігся товарний чек про оплату; - товар не входить до переліку товарів, які не підлягають обміну. Повернути товар належної якості та забрати гроші можна, якщо дотримані всі вищеперелічені умови та аналогічного товару немає у продажу. Товари особистої гігієни (вкладиші від поту, багаторазові прокладки, менструальні чаші, каміння та банки для масажу тощо) обміну та поверненню не підлягають. Тому обов'язково оглядайте посилку на поштовому відділенні, і у разі виникнення питань зв'яжіться з менеджером.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner